Våra evenemang – Helsingborgs Handelsförening

Våra evenemang

Helsingborgs Handelsförening är en naturlig mötesplats för nya och gamla företagare som vill nätverka och utbyta erfarenheter. Vi arrangerar regelbundet event men intressanta talare som är mycket uppskattade av våra medlemmar.

En naturlig mötesplats för nya och gamla företagare

Varje månad arrangerar vi lunchevenemang med specialinbjudna talare i Helsingborg. Genom åren har vi haft många inspirerande talare med koppling till region och näringsliv. Eventen är mycket uppskattade bland våra medlemmar och blir ofta fullsatta. Under eventen finns också goda möjligheter till nätverkande och utbyte av erfarenheter.

Se tidigare evenemang Se tidigare evenemang
22 mars 2024 kl 12.30
Välkomna till en lärorik föreläsning av André Andersson från Scribill där vi utforskar ChatGPT. Upptäck hur generativ AI redan förändrar arbetslandskapet globalt och hur du kan använda det för att göra ditt företag smartare och mer konkurrenskraftigt.
Detta evenemang är slutsålt
18 april 2024 kl 17.30
Jacob Hansens Hus
Vi gästas av Ann Linde – tidigare utrikesminister. Ämne: Geopolitik i vår tid. Välkomna!
24 maj 2024 kl 12.30
Öresundskraft satsar 70 miljoner kronor på koldioxidinfångning med CCS – 200 000 ton koldioxid ska avskiljas per år.

Helsingborgs Handelsförening erbjuder ett stort utbud av föredrag, debatter och event till sina medlemmar

Vill du delta på ett event men är inte medlem? Fyll i formuläret nedan. Vid godkänd anmälan skickas ett mail till dig med instruktioner om hur du köper biljett på hemsidan.
Gäst Prenumerera