Våra evenemang

Helsingborgs Handelsförening är en naturlig mötesplats för nya och gamla företagare som vill nätverka och utbyta erfarenheter. Vi arrangerar regelbundet event men intressanta talare som är mycket uppskattade av våra medlemmar.

En naturlig mötesplats för nya och gamla företagare

Varje månad arrangerar vi lunchevenemang med specialinbjudna talare på Gamlegård (Madame Moustache) i Helsingborg. Genom åren har vi haft många inspirerande talare med koppling till region och näringsliv. Eventen är mycket uppskattade bland våra medlemmar och blir ofta fullsatta. Under eventen finns också goda möjligheter till nätverkande och utbyte av erfarenheter.

Betalning direkt på sajten är möjligt inom en snart framtid. Vi sparar inga kortuppgifter på vår hemsida. Det är en extern mjukvara som tillhandahåller detta. Alla kortuppgifter krypteras noga och delas ej vidare.

Kommande evenemang – klicka på namnet för att se mer eller köpa biljett

Se tidigare evenemang Se tidigare evenemang
12 november 2021 kl 12.30
Gåslunch på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg
17 december 2021 kl 12.30
Julbord på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg

Helsingborgs Handelsförening erbjuder ett stort utbud av föredrag, debatter och event till sina medlemmar

Vill du delta på ett event men är inte medlem? Fyll i formuläret nedan. Vid godkänd anmälan skickas ett mail till dig med instruktioner om hur du köper biljett på hemsidan.
Gäst Prenumerera