Jullunch med Hanna Candell – Helsingborgs Handelsförening

Jullunch med Hanna Candell

16 december 2022 kl 12.00 | Hotel Mollberg

Jullunch med Hanna Candell, VD Helsingborgs Citysamverkan: ”–Helsingborgs stadskärna får inte flyttas ut till Väla köpcentrum”

Endast medlemmar kan köpa biljetter direkt via länken. Är du inte medlem i Handelsföreningen går det bra att skicka en förfrågan om att delta via formuläret på den här sidan..

Vi välkomnar Hanna Candell, VD Helsingborgs Citysamverkan

”Helsingborgs stadskärna får inte flyttas ut till Väla köpcentrum”

– De senaste åren har präglats av utmaningar för stadskärnor; pandemin, trygghetsutmaningar och detaljhandelns paradigmskifte. En stadskärna är inte bara en stads själ och ansikte utåt, utan ger även skatteintäkter, arbetstillfällen, ökad trygghet och livskvalitet. Nu vill staden tillåta att Väla byggs ut med 70%. Det rimmar inte med visionen om ett levande city.

Det serveras julbord till lunch.
Varmt välkomna att delta!

22 mars 2024 kl 12.30
Välkomna till en lärorik föreläsning av André Andersson från Scribill där vi utforskar ChatGPT. Upptäck hur generativ AI redan förändrar arbetslandskapet globalt och hur du kan använda det för att göra ditt företag smartare och mer konkurrenskraftigt.
18 april 2024 kl 17.30
Jacob Hansens Hus
Vi gästas av Ann Linde – tidigare utrikesminister. Ämne: Geopolitik i vår tid. Välkomna!
24 maj 2024 kl 12.30
Lunchmöte 24 maj kl 12.30 på YOKO – program kommer