Jullunch med Handelsföreningen – Helsingborgs Handelsförening

Jullunch med Handelsföreningen

08 december 2023 kl 12.30 | Culise

Du som medlem är varmt välkommen till Culise (fd Teaterkatten) för årets jullunch. Lunchen är utan kostnad (1 kr) för dig som är medlem. Begränsat antal platser. Varmt välkommen!

Endast medlemmar kan köpa biljetter direkt via länken. Är du inte medlem i Handelsföreningen går det bra att skicka en förfrågan om att delta via formuläret på den här sidan..

22 mars 2024 kl 12.30
Välkomna till en lärorik föreläsning av André Andersson från Scribill där vi utforskar ChatGPT. Upptäck hur generativ AI redan förändrar arbetslandskapet globalt och hur du kan använda det för att göra ditt företag smartare och mer konkurrenskraftigt.
18 april 2024 kl 17.30
Jacob Hansens Hus
Vi gästas av Ann Linde – tidigare utrikesminister. Ämne: Geopolitik i vår tid. Välkomna!
24 maj 2024 kl 12.30
Lunchmöte 24 maj kl 12.30 på YOKO – program kommer