Jan Hellman, Non Violence – Helsingborgs Handelsförening

Jan Hellman, Non Violence

25 november 2022 kl 12.30 | Hotel Mollberg

Jan Hellman, ordförande i Non Violence: We are a non profit organisation with a mission to inspire, motivate and engage people to prevent and reduce all forms of violence.

16 november 2023 kl 18.00
Parapeten
Välkommen till höstmöte med Handelsföreningen – ett möte av stor betydelse då inte bara vi får lyssna till VD Henrik Rosengren, som leder Automationspartner i Helsingborg AB som verkar inom Life Science och är maskinleverantör till världsledande företag – Höstmötet kommer också att lämna information om Helsingborgs Handelshögskola och lasarettsområdets potential för Life Science.

24 november 2023 kl 12.30
Välkomna till lunchmöte med Anders Dahlvig, ordförande Inter Ikea Holding. Temat för lunchen är IKEAs sustainability arbete.