HHF Höstmöte den 14 november – Helsingborgs Handelsförening

Handelsföreningen är en allmännyttig ideell förening som lämnar ekonomiskt stöd till individer, utbildning och forskning. Vi stöder näringslivets intressen och är en samlings-plats för det lokala näringslivet. Föreningen har ända från starten 1847 haft ett starkt engagemang för Helsingborg och regionen.

HHF Höstmöte den 14 november

14 november 2024 kl 18.00 | Sofieros Slott - Slottsverandan

Vad hände egentligen i USA-valet den 5 november? Vem kan inte bättre svara på denna fråga än Marcus Oscarsson, politisk kommentator på TV4! Det är många som spetsar öronen lite extra när Marcus svarar och förklarar politikens alla vinklar i TV4 Nyhetsmorgon och i Efter fem – Nu gästar Marcus vårt Höstmöte.

Pris 100 kr / biljett
Totalt: 100 kr
Köp biljett

Endast medlemmar kan köpa biljetter direkt via länken. Är du inte medlem i Handelsföreningen går det bra att skicka en förfrågan om att delta via formuläret på den här sidan..

Vad hände egentligen i USA-valet den 5 november?

Marcus har utsetts till Sveriges bästa politiska kommentator inom radio, TV och tidningar av Omni och vann både juryns och svenska folkets röster när han tilldelades Begriplighetspriset. Han har varit Nordenkorrespondent för brittiska The Times och har undervisat tio år i politik vid University of Denver. Efter Regeringskansliets Aspirantprogram var han medieattaché vid Statsrådsberedningen.

Välkomna till Helsingborgs Handelsförenings Höstmöte 2024

Vi sparar inga kortuppgifter på vår hemsida. Det är en extern mjukvara som tillhandahåller detta. Alla kortuppgifter krypteras noga och delas ej vidare.

Kommande evenemang

Se alla kommande evenemang Se alla kommande evenemang

Ingen information hittad!