Ewa-Gun Westford – Helsingborgs Handelsförening

Ewa-Gun Westford

17 december 2021 kl 12.30 | Julbord på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg

Hennes telefon ringde ofta och Ewa-Gun Westford svarade nästan alltid, oavsett veckodag och tid på dygnet. Som presstalesperson inom polisregion Syd tyckte hon att det är hennes skyldighet. – Det är viktigt att allmänheten får veta så mycket som möjligt om vad vi inom polisen gör och jag tycker att massmedia har en viktig roll. Jag skulle inte kunnat jobba med detta om jag inte gillade journalister. Inte heller om jag inte själv var nyfiken och stolt över polisen.

Endast medlemmar kan köpa biljetter direkt via länken. Är du inte medlem i Handelsföreningen går det bra att skicka en förfrågan om att delta via formuläret på den här sidan..

Vi välkomnar Ewa-Gun Westford, polisinspektör och tidigare presstalesperson inom polisregion Syd.

Det serveras julbord till lunchen. Välkomna!

Vi sparar inga kortuppgifter på vår hemsida. Det är en extern mjukvara som tillhandahåller detta. Alla kortuppgifter krypteras noga och delas ej vidare.

Kommande evenemang

Se alla kommande evenemang Se alla kommande evenemang
24 maj 2024 kl 12.30
Yoko
Öresundskraft satsar 70 miljoner kronor på koldioxidinfångning med CCS – 200 000 ton koldioxid ska avskiljas per år.
Pris:199 kr / biljett
Totalt:199 kr