Ewa-Gun Westford

17 december 2021 kl 12.30 | Julbord på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg

Pris 399 kr / biljett
Totalt: 0 kr

Vi välkomnar Ewa-Gun Westford, polisinspektör och tidigare presstalesperson inom polisregion Syd.

Hennes telefon ringde ofta och Ewa-Gun Westford svarade nästan alltid, oavsett veckodag och tid på dygnet. Som presstalesperson inom polisregion Syd tyckte hon att det är hennes skyldighet.

– Det är viktigt att allmänheten får veta så mycket som möjligt om vad vi inom polisen gör och jag tycker att massmedia har en viktig roll. Jag skulle inte kunnat jobba med detta om jag inte gillade journalister. Inte heller om jag inte själv var nyfiken och stolt över polisen.

Det serveras julbord till lunchen. Välkomna!

OBS! Betalning kan enbart ske via Swish 123 362 4236 eller Bankgiro 5545-3963.
Biljetterna kostar 399kr.

12 november 2021 kl 12.30