Dimitri Aleshkov

06 maj 2022 kl 12.30 | Hotell Mollberg, Stortorget 18, 251 14 Helsingborg, Sweden.

Hur kan vi hjälpa Ukraina på riktigt? Dimitrij Aleshkov som representerar det största communityt av rysktalande i regionen berättar om hur 100-tals volontärer hjälper till här i Sverige och om hur du kan hjälpa till på riktigt! Välkomna!

Hur kan vi hjälpa Ukraina på riktigt?

Dimitrij arbetar som IT-chef för ett stort tyskt bolag och han har ett brinnande intresse för start-ups. På fritiden lär han barn att programmera.

Vi välkomnar Dimitrij Aleshkov

Varmt välkomna att delta!

Helsingborgs Handelsförening

Pris 199 kr / biljett
Biljetter köpes via eventet på vår nya hemsida.

6 maj 2022 kl 12.30
Hotell Mollberg, Stortorget 18, 251 14 Helsingborg, Sweden.

Ingen information hittad!