Anders Östlund

12 november 2021 kl 12.30 | Gåslunch på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg

Pris 299 kr / biljett
Totalt: 0 kr

Vi välkomnar Anders Östlund – CEO Öresundskraft AB

Energi och energibolag befinner sig mitt i stormens öga. Kundernas nya behov av flexibilitet, investeringar i förnyelsebart, systemoptimering mellan individ och system samt att bibehålla vettiga affärer för fjärrvärme och elnäten: Många förändringar kommer inom energibranschen. Östlund är en av landets främsta inom området.

Priset är 299 kr och det serveras klassisk gås till lunchen.

OBS! Betalning kan enbart ske via Swish 123 362 4236 eller Bankgiro 5545-3963.
Biljetterna kostar 299kr.
Antalet platser är begränsat.

17 december 2021 kl 12.30
Julbord på Madame Moustache, Norra Storgatan 9, Helsingborg